17 Martie 2015 - SAN JOSE, California - Adobe a anuntat lansarea Adobe Document Cloud, o modalitate moderna de administrarea documentelor critice de acasa, de la birou, si pe diverse dispozitive. Adobe Document Cloud va elimina risipa si ineficienta asociata proceselor legate de documente. Fie ca este vorba de formular cu prezenta la scoala, formulare pentru asigurari de sanatate, sau fluxuri de lucru complexe pentru documente in organizatii, Adobe va transforma modul in care oamenii si afacerile lucreaza. De la inventatorii standardului PDF, Adobe Document Cloud se bazeaza si pe succesul solutiilor Creative si Marketing Cloud, care transforma radical profesionistii creativi si de marketing. In centrul Document Cloud se afla noul Adobe Acrobat DC, care va face semnatura electronica (e-signature) sa devina mainstream, oferind semnatura electronica gratuita ca parte a solutiei integrate.
Adobe Document Cloud consista intr-un set de servicii integrate care folosesc un profil online consistent si un hub pentru documente personale. Oamenii vor putea creea, revizui, aproba, semna si urmari documente, atat pe desktop cat si pe dispozitive mobile. Acrobat DC, cu o interfata proiectata si pentru touch, va fi disponibil atat ca subscriptie cat si ca licenta.
“Oamenii si companiile sunt blocate in procese bazate pe documente care sunt lente, risipitoare si fragmentate. Desi majoritatea formelor de continut s-au mutat cu succes in mediul digital (carti, filme, muzica), documentele si procesul de lucru cu ele nu au facut acelasi lucru, iar aceasta trebuie sa se schimbe", a spus said Bryan Lamkin, senior vice president of Technology and Corporate Development, Adobe. “Adobe Document Cloud va revolutiona si simplifica modul in care oamenii lucreaza cu documente critice."
Un studiu Adobe intitulat "Paper Jam: Why Documents are Dragging Us Down", a aratat cat de vechi sunt procesele de business si depasite modalitatile de lucru cu documente, avand un impact dramatic asupra productivitatii, eficientei si satisfactiei angajatilor. Rezultatele arat ca peste 83% din angajati simt ca succesul si abilitatea de a fi productivi sunt incetinite de catre modalitatile invechite de lucru cu documentele, iar 61% au spus ca ar schimba serviciul daca singurul beneficiu ar fi mai putina munca administrativa si legata de documente. Este o problema pe care companiile nu o mai pot ignora.
Solutiile Adobe Document Cloud, Acrobad DC, Creative Cloud, precum si celelalte solutii Adobe, sunt disponibile in Romania prin intermediul Simple IT , Adobe Certified Reseller.
Despre Adobe Systems Inc.
Adobe schimba lumea prin experiente digitale. Pentru mai multe informatii, vizitati changing the world through digital experiences. Aflati mai multe pe www.adobe.com.
Despre Simple IT
SIMPLE IT este distribuitor de produse si solutii software, completate de servicii de consultanta, training, instalare, configurare si mentenanta, sustinute de un personal specializat, pentru a oferi cea mai buna experienta IT clientilor. Categoriile de solutii includ: descoperirea si monitorizarea retelei, controlul accesului la retea, managementul informatiei de securitate, securitatea si criptarea e-mailului, retele virtuale private, optimizarea traficului, securitatea retelei, antivirus, firewall, optimizarea PC-ului, antivirus, antispam, detectia intrusilor, backup si restaurare, design, dezvoltare si publicistica web, audio si video. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul www.simpleit.com.ro.