10 Noiembrie 2015 - Adobe a anuntat ca platforma de management al datelor (DMP) a companiei, Adobe Audience Manager, si una din cele opt solutii in Adobe Marketing Cloud, a fost recunoscuta ca lider si a primit scorul cel mai mare pentru oferta curenta in raportul "The Forrester Wave": Data Management Platforms, Q4 2015" oferit de Forrester Research, Inc. Adobe a fost una din companiile pe care Forrester le-a invitat sa participe la raportul independent, care a evaluat opt platforme de management al datelor, pe 66 de criterii, inclusiv oferta curenta, strategie si prezenta pe piata.
"Adobe este de mult timp un trendsetter pe piata; achizitia Demdex de catre Adobe in 2011 a rezultat intr-o serie de componente integrate cu DMP in centru si un motor inteligent de generare a vizibilitatii in organizatie pentru a lua decizii de marketing corecte," a afirmat Forrester in raport. "Adobe conduce DMP Forrester Wave, asa cum s-a intamplat si in 2013. Anticiparea Adobe privind dezvoltarea pietei si urmarirea intereselor clientilor - existenti si potentiali - a determinat furnizorul sa actioneze rapid, cum a exemplificat achizitia Demdex in 2011," a adaugat raportul.
In plus, Forrester a notat ca Adobe Audience Manager continua sa aiba o strategie de dezvoltare a produselor prin parteneriate cu cei mai buni specialisti, precum LiveRamp; personalizare, cu abordarea sa pentru taxonomie; si cu acces simplu la produse complementare Adobe, precum Analytics, Experience Manager, Target, Social si altele."
Adobe Audience Manager, primul DMP din industrie care consolideaza informatia audientei de pe toate sursele disponibile, ajuta agentii de publicitate si marketing sa construiasca profile unice ale audientei pentru a identifica cele mai bune segemente de folosit pe canale de marketing digitale. Agentii de publicitate isi pot mari veniturile si baza de clienti prin vederi unificate, actionabile asupra audientei lor, in timp ce publicistii pot vinde agentilor de publicitate segementele lor de audienta unice - nu doar expunerile. Clientii includ Camelot Strategic Marketing & Media, Condé Nast, Epsilon, Intuit, Scripps Networks Interactive, Time Warner Cable si VivaKi (parte a Publicis Groupe), printre altele.
"Suntem incantati sa fim recunoscuti din nou ca furnizori din topul DMP," spune Amit Ahuja, general manager of data management, Adobe. "Consideram ca recunoasterea raportului privind Adobe Audience Manager ne reafirma imaginea de lider pe piata DMP si vorbeste despre furnizarea holistica si integrarea completa cu Adobe Marketing Cloud pentru a furniza mesaje relevante si personalizate pentru audienta potrivita la timpul potrivit."
Adobe a anuntat de asemenea disponibilitatea pentru Audience Marketplace, un nou schimb de date in Adobe Audience Manager. Audience Marketplace este o piata cu date private ce conecteaza agentii de publicitate si publicistii de continut pentru a cumpara si vinde date de la terti fara sa piarda timpul necesar stabilirii unor parteneriate individuale.
Solutiile Adobe sunt disponibile in Romania prin intermediul Simple IT, Adobe Certified Reseller.
Despre Adobe Systems Inc.
Adobe schimba lumea prin experiente digitale. Pentru mai multe informatii, vizitati changing the world through digital experiences. Aflati mai multe pe www.adobe.com.
Despre Simple IT
SIMPLE IT este distribuitor de produse si solutii software, completate de servicii de consultanta, training, instalare, configurare si mentenanta, sustinute de un personal specializat, pentru a oferi cea mai buna experienta IT clientilor. Categoriile de solutii includ: descoperirea si monitorizarea retelei, controlul accesului la retea, managementul informatiei de securitate, securitatea si criptarea e-mailului, retele virtuale private, optimizarea traficului, securitatea retelei, antivirus, firewall, optimizarea PC-ului, antivirus, antispam, detectia intrusilor, backup si restaurare, design, dezvoltare si publicistica web, audio si video. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul www.simpleit.com.ro.