Symantec Silver Partner

 

 

VERITAS CommandCentral Enterprise Reporter


Pret

VERITAS CommandCentral Enterprise Reporter

VERITAS CommandCentral Enterprise Reporter de la Symantec ofera o vedere globala asupra elementelor de stocare mapate organizatiei dumneavoastra, detalii despre inventar si utilizare, raportare personalizata la cerere, si dasboard-uri personalizate. Enterprise Reporter mapeaza infrastructura de stocare cu gruparea naturala ceruta de afacerea dvs., permitand facturarea interna, managementul capacitatii, si alinierea IT-ului cu obiectivele de afaceri.

 

Functii principale:

  • Vedere globala a stocarii - castigati vizibilitate asupra resurselor de stocare din multiple centre de date sau aflate in diferite granite geografice, fizice sau organizationale. Pe baza informatiilor detaliate despre stocare adunate de CommandCentral Storage, Enterprise Reporter ofera raportare centralizata pentru intreaga infrastructura globala de stocare, unificand informatiile din multiple centre de date si categorisindu-le cu usurinta in functie de liniile de afaceri. Ajuta la identificarea tendintelor in stocare din multiple centre de date si permite organizatiilor IT sa obtina o intelegere asupra utilizarii stocarii si a cresterii capacitatii pentru dispozitivele de stocare, nivelele de stocare, etc. Pe langa vederea globala, Enterprise Reporter poate oferi o vedere personalizabila, detaliata, in functie de zona geografica, unitatea de business, aplicatie si altele.
  • Detalii pentru afacere - rapoarte despre resursele globale din intreaga organizatie bazate pe vederi de business personalizabile, intr-o singura consola centralizata, pentru implementarea nivelelor de servici si facturarea interna (chargeback) pentru serviciile de stocare oferite afacerii. Corelarea infrastructurii de stocare cu afacerea permite utilizatorilor sa elimine in mod sistematic riscurile si sa scada ineficienta costisitoare din alocare si utilizare. Cu o intelegere asupra criteriilor precum definitia nivelelor de stocare, a granitelor geografice si de business, organizatiile IT pot creea facturare interna personalizata sau rapoarte de evaluare a activitatii
  • Raspunsuri la cerere - creati rapoarte personalizate care pot fi salvate intr-un dashboard central cu unelte de raportare usor de folosit, de tip drag-and-drop. Organizatiile IT pot creea rapoarte prin tragerea campurilor intr-un tabel pentru a genera rapoarte. Aceste rapoarte pot fi programate sa ruleze periodic si pot fi vizualizate cu usurinta prin intermediul unui dashboard personalizat, sau distribuite prin email sau in format PDF.

Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.