LAPLINK RemoteAssist ofera control de la distanta instantaneu, bazat pe web, usor de folosit, pentru profesionistii care ofera suport tehnic in IT.
Laplink RemoteAssist nu necesita instalare prealabila a unui software si nici licente pe masinile aflate la distanta. Asta inseamna ca organizatiile care ofera suport pot asista eficient o baza larga de clienti reducand costurile si marind satisfactia clientilor.
Nu este nevoie nici sa faceti compromis in securitate pentru a avea o astfel de flexibilitate: conexiunile securizate Laplink RemoteAssist traverseaza automat firewall-urile personale sau corporatiste. In plus, toate transferurile de fisiere intre calculatoare sunt criptate folosind SSL.
Fie ca sunteti o companie mica de service IT, sau o un departament de suport dintr-o organizatie mare, Laplink RemoteAssist va permite sa implementati usor si la un pret convenabil un serviciu la cerere de suport de la distanta, obtinand o amortizare aproape imediata a investitiei.
Personalul IT furnizeaza un link catre un mic fisier executabil pe care utilizatorul aflat la distanta il descarca de pe site-ul getremoteassist.com. In urma descarcarii acestuia, utilizatorul aflat la distanta introduce un cod de securitate unic oferit de catre tehnician pentru a permite controlul instantaneu de la distanta la calculatorul propriu.
Dupa ce a fost acordat accesul, tehnicianul poate controla computerul utilizatorului ca si cand s-ar afla in fata calculatorului aflat la distanta. Utilizatorul poate vedea ce face tehnicianul, astfel ca problema este rezolvata in fata lor. Odata ce problema utilizatorului a fost rezolvata, utilizatorul si tehnicianul pot parasi sesiunea, fara a ramane urme ale sesiunii de suport pe calculatorul tehnicianului. Laplink RemoteAssist asigura intimitatea si securitatea utilizatorului.
Functii:
Cerinte sistem :
Ambele calculatoare trebuie sa aibe acces la Internet sau sa fie conectate prin intermediul unei retele
Computerul Agent
Computerul Clientului
Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.