LAPLINK RemoteAssist


Pret

LAPLINK RemoteAssist

LAPLINK RemoteAssist ofera control de la distanta instantaneu, bazat pe web, usor de folosit, pentru profesionistii care ofera suport tehnic in IT.

 

Laplink RemoteAssist nu necesita instalare prealabila a unui software si nici licente pe masinile aflate la distanta. Asta inseamna ca organizatiile care ofera suport pot asista eficient o baza larga de clienti reducand costurile si marind satisfactia clientilor.

 

Nu este nevoie nici sa faceti compromis in securitate pentru a avea o astfel de flexibilitate: conexiunile securizate Laplink RemoteAssist traverseaza automat firewall-urile personale sau corporatiste. In plus, toate transferurile de fisiere intre calculatoare sunt criptate folosind SSL.

 

Fie ca sunteti o companie mica de service IT, sau o un departament de suport dintr-o organizatie mare, Laplink RemoteAssist va permite sa implementati usor si la un pret convenabil un serviciu la cerere de suport de la distanta, obtinand o amortizare aproape imediata a investitiei.

 

Personalul IT furnizeaza un link catre un mic fisier executabil pe care utilizatorul aflat la distanta il descarca de pe site-ul getremoteassist.com. In urma descarcarii acestuia, utilizatorul aflat la distanta introduce un cod de securitate unic oferit de catre tehnician pentru a permite controlul instantaneu de la distanta la calculatorul propriu.

 

Dupa ce a fost acordat accesul, tehnicianul poate controla computerul utilizatorului ca si cand s-ar afla in fata calculatorului aflat la distanta. Utilizatorul poate vedea ce face tehnicianul, astfel ca problema este rezolvata in fata lor. Odata ce problema utilizatorului a fost rezolvata, utilizatorul si tehnicianul pot parasi sesiunea, fara a ramane urme ale sesiunii de suport pe calculatorul tehnicianului. Laplink RemoteAssist asigura intimitatea si securitatea utilizatorului.

 

Functii:

  • Control de la distanta bazat pe browser
  • Sesiuni la cerere
  • Transfer al fisierelor integrat
  • Compatibil cu firewall-uri
  • Model de licentiere tip HelpDesk
  • Jurnalizare a sesiunii
  • Criptare SSL 128 bit
  • Suport pentru Dial-up
  • Sesiuni multiple
  • Vizibilitate si diagnosticare instantanee
  • Interfata simpla

Cerinte sistem :

    Ambele calculatoare trebuie sa aibe acces la Internet sau sa fie conectate prin intermediul unei retele

     

    Computerul Agent

     

  • Microsoft Windows 2000/2003/XP/Vista
  • 5 MB spatiu disc

Computerul Clientului

  • Microsoft Windows 98SE/NT 4.0/ME/XP/2000/2003/Vista
  • Doar pentru modul Remote Desktop : Microsoft Windows XP Professional sau Server 2000/2003 cu Terminal Services
  • 10 MB spatiu disc
  • Procesor 486DX sau mai nou

Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.